Tuesday, May 03, 2005

Öm (tillägg för att nå upp till tre tecken)

Öm (tillägg för att nå upp till tre tecken)
Daterat: Torsdagen den 3:e februari 2005 kl 17:38Läst: 5 gånger



Heeeela kroppen värker vilket är jättejobbigt. Vet inte riktigt varför, men anar att det har med min kropp blev lite sårbar (slump) samtidigt som jag spelade handboll igår. Resultatet är att jag inte orkar tänka, knappt kan gå normalt, inte kan sitta normalt, och inte orkar röra armarna.

Min syrra är på klassresa i Åre. Deras resa började med att typ alla blev sjuka och halva klassen (av de som var friska nog att följa med) fick ligga inne första dagen. Nu är nog dock alla ute och åker, jag vill också =/

Jag har inte simmat på typ en månad, wtf.

Jag har börjat spela basket varje kväll (sent). Idag blir det nog inget.

Jag måste kolla upp saker angående jobb/universitet, jag är en latmask.

Jag äter på tok för stora fikor nuförtiden.

Dags att byta ”jag”-trenden.

Imorgon har jag fysikprov. Jag har försökt börja plugga sedan jag kom hem klockan halv ett. Det går dåligt. Nanana, tror jag ska lägga mig i sängen lite...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home