Tuesday, May 03, 2005

Vill också...

Vill också...
Daterat: Lördagen den 8:e januari 2005 kl 00:25Läst: 8 gånger



Kan Krinja kan jag...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Antagligen en hel del, en sak nämns nedan

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vänner nej

4. Dog någon som stod dig nära?
Njet

5. Vilka länder besökte du?
Tyskland, Tjeckien och Danmark

6. Är det något du saknade år 2004 som du vill ha år 2005?
Något att leva för

7. Vilket datum från år 2004 kommer du alltid minnas, och varför?
Jag suger på att minnas datum, minns bara händelser

8. Vad var din största framgång i år?
Att övertala mig själv att bjuda ut en tjej

9. Största misstaget?
Oj, om man lägger ihop alla de gånger jag ångrat att jag varit osocial så slår det allt annat utan tvekan, vissa av dessa tillfällen placerar sig nog på toppen individuellt också...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, hade någon skada någon gång men kan inte minnas vad

11. Bästa köpet?
Olofs Kramer Baretta, 3000kr

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Körskola

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Känslor av samhörighet m.m.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2004?
Jedi Mind Trick’s låtar från albumet Visions of Ghandi

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, eller i alla fall lyckas jag nu inte bara dölja mitt inre för andra, utan även mig själv

16. Smalare eller tjockare?
Väger under 90, vilket jag inte kan minnas att jag gjort sedan innan jag var fullvuxen, så smalare

17. Rikare eller fattigare?
Tror jag har lite mer än pengar än förr

18. Vad önskar du att du gjort mer?
Allt annat än att sitta framför datorn

19. Vad önskar du att du gjort mindre?
Gissa

20. Hur tillbringade du julen?
Med familj + Till

21. Blev du kär i år?
Är inte säker

22. Hur många one night stands?
Jag är oskuld...

23. Favoritprogram på TV?
Jackass

24. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Tror inte jag hyser hat mot någon

25. Bästa boken du läste i år?
Brott och Straff av Fjodor Dostojevskij

26. Största musikaliska upptäckten?
Tyngre metal och pop

27. Något du önskade dig och fick?
Nej

28. Något du önskade dig men inte fick?
Keyboard (alltså synth-keyboard)

29. Årets bästa film?
The Butterfly Effect

30. Vad gjorde du på din födelsedag?
Hängde med vänner och släkt hos min kusin i stångby. Åt vildsvin. Tog en stor stark på John Bull Pub. Osv.

31. Hur många år fyllde du?
18

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå, finns en hel del hints i detta inlägg...

33. Hur skulle du beskriva din stil år 2004?
Bättre än någonsin, tror jag

34. Vad fick dig att må bra?
Många springrundor, en del simturer och f00sball? Rent psykiskt så är det redan besvarat...

35. Vilken kändis var du mest sugen på?
Natasha Bedingfield

36. Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Oj, tänk Pontus tänk. Tror inte jag engagerade mig för något...

37. Vem saknade du?
Folk från G-Bo som jag inte träffar ofta: Karin, Olof, Staffan och Björn

38. De bästa nya människorna du lärde känna?
Emil och Ufuck (vet fortfarande inte hur det stavas, men det låter något i stil med det) via Jonas. Rebecka via helgon. Sally (har träffats förr, men inte lärt känna) via en del pajbjudningar.

39. En värdefull läxa du lärt dig i år:
Man måste lägga manken till för att komma nånvart

40. Citera en sångtext som summerar ditt år:
Shit. Återkommer
Edit: Nej jag återkommer inte, kan inte summera året med en sångtext...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home