Tuesday, May 03, 2005

Gåh Ih Ideh


Gåh Ih Ideh
Daterat: Onsdagen den 15:e december 2004 kl 23:43Läst: 6 gånger



I måndags kräkte katten igen. En mask följde med upp igen. När spyan upptäcktes hade masken, som var mindre än den förra, slingrats sig 1-2 dm från spyan, där den sedan dött. Vet inte om mamma lyckats lura i henne avmaskningsmedlet, hoppas det...

Jag fick rätt bra på NP i matte D. 35 varav 16 VGpoäng + en sol. Kravet för MVG var tjugo något varav 14 VGpoäng + 2 solar, men mikolaj sade att 2 extra VGpoäng väger upp solen rätt bra. Jag har tidigare lagt på gränsen mellan vg och mvg, så redovisningsuppgiften kommer att avgöra. Han sade att han inte tvivlar på att jag kommer få mvg på den, och det tror inte jag heller. *trallar tyst en visa*

Idag har varit en väldigt wastad dag, rent ut sagt. Vaknar som vanligt av väckarklockan klockan 7. Sedan var det RIKTIGT JÄVLA SEGT att ta sig upp, ville bara somna om, det var så skönt. Funderade seriöst på att ligga kvar, det skulle antagligen inte hända så mycket idag. Matte: eget arbete, eng: eget arbete (som jag är långt före med), kemi: inför-prov-repetition. Men efter tio min kom jag upp, jag är lite för plikttrogen för mitt eget bästa.

Väl i skolan upptäckte jag och de få som kommit att stora delar av klassen plus läraren saknades. 5 min efter att vi skulle haft gått in skrek jag spontan ”VI BÖRJAR KLOCKAN NIO IDAG!!!!” samtidigt som tanken dök upp i huvudet. Jag kunde stannat i sängen ändå.

På engelskan satte sig folk för att skriva sitt, jag satt och spelade diverse spel på internet och väntade på att vi skulle kunna gå och käka. Snart var klockan halv elva och jag började stressa folket. Niclas blev klar först. Kvart i sade bladh ”öh gå ni, jag kommer om typ fem min” jag gick, väntade några sekunder på niclas utanför klassrummet, men han kom inte. Oh well. Jag gick ensam. Stötte på Palm på andra våningen. Vi gick.

Myyyycket mat, gooood mat. Det roliga med soppa är att man får pankakor och mackor. Om soppan är god har man alltså tre delar mat man kan frossa på.

Stack hem ensam, trött och ville sova. Bladh skulle vänta på kemilektionen som började 40 min senare. Det skulle bli kakor, men jag pallade nte.

Jag var i skolan i typ 4 timmar, under den tiden var det enda vettiga jag gjorde att få igen mitt np prov. När jag kom hem sov jag i 5-6 timmar. Sedan pluggade jag kemi till klockan 9. Kul liv... har spenderat resten av kvällen med att spela gitarr, elgitarr och piano. Detta med en glöd jag inte haft på rätt länge. Skitkul!! jag har ett liv afterall!!! wheee

Min dygnsrytm börjar bli knas pga. alla gånger jag sover middag. Jag vill gå i ide...


Edit: (orka sova ikväll...)

Atrox_Infera

::Mänsklig Tragik::
Daterat: Lördagen den 27:e november 2004 kl 00:51
Vissa människor verkar inte förstå att efter år av lögner så spelar det ingen roll vad dom säger... kontentan blir att genuiniteten i det känns för tvivelaktig. Då är det enbart deras handlingar som visar hur dedikerad/förändrad man är.

Om människor kunde lägga sin energi på att VISA vilka de är istället för att sitta och tjöta om hur de Anser sig vara så hade allt varit jävligt mycket enklare

Förstår verkligen varför vissa blir misantroper. Mänskligheten är en skara förljugna stackare med helt förvrängda uppfattningar om sig själva.

Orkar inte engagera mig längre i andras idioti
Get A Grip!


Fan vad mänskligheten är ett sorgligt släkte ändå...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home