Tuesday, May 03, 2005

Aj min mage

Aj min mage
Daterat: Onsdagen den 17:e november 2004 kl 20:55Läst: 4 gånger



Måndag morgon. Jag ska just sticka till skolan. Magen börjar göra ont. Magen fortsätter att göra ont. Magen gör ont i ett dygn. Magen gör ont i ytterligare ett dygn. Sen gör inte magen så ont längre. Istället gör huvudet ont. Jag är duktig. Jag körde bil trots magont (på trafikskolan, körde något sämre än vad jag brukar, men hey, jag lever). Gick till skolan, både dagarna. Repade med bandet, eller i allafall 3/4 av det, den sista förmådde i komma. Nu är jag är rastlös och trött på att ha en konstant fysisk smärta.

Människan är ett egoistiskt svin som bara ger för att få, det ligger (antagligen) i våra gener.

Imorgon har jag... 0 lektioner. På fredag har jag... 2 lektioner. Det ger totalt 2 lektioner kvar till friheten i nästa helg. Jag har dock många sidor i min engelska roman ”Frozen Music” att läsa (300 typ). Två prov att plugga till. Nu är jag egentligen för trött för att läsa, men då jag har tråkigt har jag inget annat val. Over and ut och in.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home