Tuesday, May 03, 2005

På rätt väg?

På rätt väg?
Daterat: Torsdagen den 28:e oktober 2004 kl 19:40Läst: 5 gånger



Jag har börjat förnimma förändringar hos mig själv. Det verkar som jag har börjat att kunna samla det sinne som krävs för att jag skall kunna vara den jag vill vara. Inte att jag försöker vara någon annan än mig själv, utan snarare att vara någon istället för ingen. Jag är inte längre på väg att isolera mig själv från omvärlden och den förpestande känslan att jag kan skjuta upp saker och hålla saker för mig själv har blivit litet mindre. Har jag börjat stiga ut ur mitt skal? Vem vet? Efter lovet kanske jag har fallit tillbaka igen...

Mina prestationer inom allt tänkbart har den senaste tiden fallit. Idag kändes dock som svenskan gick rätt bra. Smile... Måste börjar springa igen, det är kallt, men om andra klarar det borde jag också fixa’t.

Jag är sovisch nu, snark.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home