Tuesday, May 03, 2005

Welcome to paradise

Welcome to paradise
Daterat: Lördagen den 9:e oktober 2004 kl 20:19Läst: 4 gånger



Thängs to do:
covah på elvis’ in the ghetto
sån annan hemmagjord black/töntmetal parodi
csi gbo
20’000 watt självförstörelse (opåbörjad)
Musikal: något någoting, alla vill det iaf... (opåbörjad)

Så, då vet jag det.

Tid till förfogande? ermm, höstlovet? har inte mycket nu iaf.

Jag fick mvg på mitt svenska tal, det var konstigt... Inte nöjd med det iaf...

Spelade pokerturnering igår. Kom tvåa och fick tillbaka mina 100 satsade kr (kling kling.). Trean stal av ettan, men det ordnar sig nog. Sen spelade vi metalslug m.m. Metalslug äger.

Idag har jag varit på te, saft och kaffelös fika. God paj dock.

Jag har inte någon lust att skriva så tjocka stycken som jag brukar. Undrar varför...

Jag avslutar också för många meningar med ”...”...

Nu ska jag skriva engelska (wheeppeeeee basketcase kom just igång)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home