Tuesday, May 03, 2005

Hår och tankar i mixern

Hår och tankar i mixern
Daterat: Måndagen den 29:e november 2004 kl 18:21Läst: 5 gånger



1: Mitt hår har växt ut så mycket sen min senaste färgning att man nu med lite tålamod kan se det ljusa håret längst in. Jag tyckte nästan det såg ut som grönt hår när jag såg i speglen, men det är väl bara någon färgsynvilla (typ blått som reflekteras på gult hår borde bli grönt?). Tror det här kommer se riktigt roligt ut om några månader när håret har växt ut på riktigt, om jag inte klipper/färgar igen dvs.

2: Jag tror jag borde sluta försöka ge råd till alla möjliga personer som jag inte riktigt känner / kanske inte förstår mig på, då jag inte riktigt förstår en situation. Ett försök att vara god och hjälpsam kan (och har säkert) sluta i frustration eller kanske djupare hopplöshet hos de som råkat dela med sig av sina problem. Detta gäller speciellt personer som jag inte riktigt vet hur jag står till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home