Tuesday, May 03, 2005

Min gamla presentation tas ur drift

Min gamla presentation tas ur drift
Daterat: Måndagen den 29:e november 2004 kl 18:33Läst: 5 gånger



Dags att ta den ur drift, men vill spara på den...

existensiell kris, magproblem, en evig lust att fylla på den här listan med en massa onödigheter som beskriver mig, V-Amp, hårdrock, väldigt dålig på att unna mig saker, naturvetenskap, mystisk och jätte djup? troligen inte, hud, blyg, två katter, choklad, bregott, ipod, konstiga tankegångar som leder till saker jag omöjligen kan komma ihåg, livsfobi, lycklig ibland, 1000+ besökare, lite åt vänster, filosofi, Douglas Adams och David Eddings <- varför har jag inte skrivit upp dessa namn tidigare??, oerfaren men flexibel, något saknas: har troligen med kontakter att göra, punkrock, matematik, funk?blues?pop?, fooosbaaall, recesiv, tmnt, en gnutta självhat, kramer baretta + yamaha fifty 112=skithärlig blues-combo, strategi, svårt att tolka känslor, svårt att tolka det mesta egentligen, öl, gunnesbo, känslomässigt kallare än pluto, coolaste helgonpresentationen, förändringsfobi, metal, sinnesrevolution eller vad man ska säga, respekt, vindsurfing, kall, srf 2004, MYNDIG!!!, fysik, shoot em up, galen men lugn, , katedralskolan, riktigt tunga koncentrationsproblem (jävla järnbrist), lund, rastlös <- bigtime

Det är mesigt att hata. Folk hatar för att dom inte vågar älska.
Ondska är för töntar som är rädda för en lycklig tillvaro.

Det är en visdom att inget veta, förutsagt att någon inte vet att man inget vet. Då vet bara du att du inget vet.

Poesi är förmågan att ge invecklade färger åt ingeting alls.

Lycka är att ge när man vet att man kommer att få tillbaka

”I vissa perioder känner jag jättestort behov att att veta att jag är unik och viktig. Det behöver väl alla.
Men ibland går det till överdrift.
Vi är ju människor allihop ändå!
Vi hoppar i samma jävla kosmiska hage” - Sally

”They say that the war is like a dark cloud over these lands, but it was they who created it and now they stand in the rain and say -Oh shit, it’s raining!”

Stäng fönstret, dra för gardinerna, lås dörren, släpp inte in mörkret!!

Igår (16/6 -04) var en rätt viktig dag i mitt liv, trots att saker fizzlade och läget var densamma både innan och efter.

Från alla mig till alla dig, ha ett bra liv!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home