Tuesday, May 03, 2005

Folk är tråkiga, jag är trött och jobbig

Folk är tråkiga, jag är trött och jobbig
Daterat: Torsdagen den 6:e januari 2005 kl 01:58Läst: 6 gånger



Jag hade verkligen hoppats på att kunna läsa lite dagböcker nu när jag kom hem. Sally, som är den enda som skriver, skriver för kort (inget illa menat, men det är inte mycket att läsa när man vill läsa dagböcker ;). Krina skriver rätt mycket, men inte lika ofta som förr. Robin hann knappt börja innan han slutade. Johanna skriver inget alls och det gör inte heller Niclas. Så nu har jag gnällt lite på alla mina stammisar...


^^


Jag äter chips och dricker wildberrysaft. Lite konstigt att jag inte är mätt efter min nattmat på max, som jag nyss kom hemfrån. Robin har skumma matregler, äter pommesfrittes men inte chips, dricker oboy men inte läsk, käkar hamburgare men inte choklad. Osammanhängande? Jeje...

I tisdags var jag i stan. Jag var först vid trafikskolan, där jag hivade upp ett fett brev med 3400 kr i (1500 i femhundringar och resten i hundringar). 10 nya lektioner. Blir galen om jag ska behöva ta fler.

Sen stack jag till banken för att skaffa visa. Var först vid kassan, där lenny hänvisade mig till kundservice. Lenny var den anställde vid blå banken som tidigare hjälpte mig med att skaffa maestro. Detta var max 3 månadersedan. Snacka om att jag dissade hans arbete när jag kom och frågade om visa. Det var pinsamt.

I alla fall så gick jag för att ta kölapp till kundservicen. Fick ett nummer, satte mig. Kollade på numret, kollade på ”skylten”, det var mitt nummer. Flinade åt mig själv medan jag gick dit.

Sen stack jag och simmade. Det var något evenemang på högevall och där kryllade av tyskar. Minst 20 pers stod i kö till bubbelbadet (ORKA??!?).

När jag hade kanske 10 längder kvar fick jag skitont i ryggen, men jag simmade klart ändå. Ryggontet försvann sakta och var borta när jag lämnade högevall.


En synvilla gör ständigt att jag tror att ”gästboksikonen” till höger blir vit. Mupp synvilla.



Bra just nu:
Natasha Bedingfield
Laura Pausini
Vanessa Carlton

Go pop!!

Err

jag borde verkligen gå och lägga mig, eller åtminstone isolera mig själv genom att titta på tv eller något


Jepp

0 Comments:

Post a Comment

<< Home