Tuesday, May 03, 2005

2 dagar

2 dagar
Daterat: Fredagen den 31:a december 2004 kl 16:49Läst: 5 gånger



2 dagar då man knappt har varit medveten av vad klockan är, är över. Suttit hos Jonas och lanat till klockan 5 på morgonen två dagar i sträck, dygnsryttmen är helt förvriden. Har under denna tiden bara ätit ett riktigt mål mat, en pizza, är hungrig. Mat är dock på väg. Magen känns lite konstig.

Både dagarna har vi väckts av någon innan vi kunnat fullborda vår sömn. Igår kom jonas bror instampandes vid elva eller tio eller något och försökte dra upp oss så att vi kunde följa med till systemet. Men det fixade sig tillslut , vi kunde sova lite till. Idag väckte jonas kusin, som också sovit över hos jonas, oss vid 12. Nu blev vi tvungna att gå upp, lägenheten skulle göras i ordning för i kväll. Telefonen har även ringt flera gånger varje morgon.

I förrgår köpte jag ett sexpack att ha som reserv till nyår, utifall jonas nyårsmiddag inte blev av. Det gick åt under lanets första dag, tillsammans med en del annat. Detta resulterade i en mild baksmälla för mig igår.

För idag har jag laddat med 5 liter starköl, vilket är 66.6% mer än mitt rekord under en kväll. Det ska bli kul att se hur det här går... Aja, om det blir något över kan man ju alltid (försöka) ta hem det.

Nu ska jag gå och skaffa något att äta. Gott Nytt År

0 Comments:

Post a Comment

<< Home