Tuesday, May 03, 2005

Rumbledumble

Rumbledumble
Daterat: Tisdagen den 25:e januari 2005 kl 22:53Läst: 6 gånger



Fasen vilken härlig helg jag har haft. Kände verkligen att jag kunde ta det lugnt och inte behövde bry mig om något i skolväg. Det finns dock ett par saker som jag borde ägna denna sorgelösa tid åt, typ leta efter jobb och mixtra med universitetsgrejs, men orka. Hoppas bara att jag någon gång kommer att orka...

I fredags var det lite av ett öppet hus hos robin. Föremålet för detta (blablabla människor är inte föremål blablabla, orka mena) evenemang var Gisela (rättstavat, känns skumt med ett l). Förutom Robin och Niclas (som brukar hänga där) var även Karin och Bj där, kulkul (ehh).

Gisela var en trevlig och ovanligt, idk, öppen? person. Hon var väldigt bra på att juda robins armband. Karin var lika kul att träffa som hon brukar vara, fattar inte varför vi ses så sällan... Bj var lite smått jobbig måste jag erkänna. Vi har kommit att utvecklas till att bli varandras motsatser, mer eller mindre. Han hoppar omkring och rör sig konstant, babblandes om saker hela tiden. Jag står lutad mot en vägg och öppnar bara munnen lite då och då.

I lördags spelade jag på tok för mycket wow, men om det är det bästa sättet för mig att slappna av så what the heck. Såg även Santa gone bad. Skitkul. Men jag kommer aldrig kunna se på Gilmore Girls igen utan att tänka på det ”fuckmesantafuckmesanta....” som skådespelerskan som spelar Lorelei i Gilmore Girls sade ett antal ggr. i Santa Gone Bad.

I söndags spelade jag ännumera wow, sen tog jag och körde pappa och syrran till stan där vi såg aviator. Den filmen var rätt medelmåttlig ärligt talat. Hade sina ljusstunder men vad allmänt tråkig, dessutom orka Leonardo Di’Caprio.

I måndags idk... Första matte E lektionen. Svamlig lärare, tyst klass. Klassen blev dock väldigt snart högljudd, och jag satt mitt i det.

Jag brände på mitt kollegiblock för matte E. Hihihi.

Idag har varit den bästa dagen so far på det nya året. Börjar skolan klockan nio. Proj.arb.arb. (dubblerat med flit) till klockan tjugo i 11, mat. Mycket mat. Sen lite proj.arb.arb. till då vi bestämmer att vi ska fortsätta hemma.

Drar hem. Skriver snabbt en börjar till en jätteglad låt innan niclas och bladh dyker upp.

Skriver projarb till klockan två. Gästerna roar sig med att göra en väldigt mooogen dikt med min familjs kylskåpsordsgrej.

Drar till robin. Valp. Söt. Ser Bruce den allsmäktige. Sally kommer. Flummar runt med digitaltv’n. kul som attans nedrans jädrans.

Åker hem. Äter kvällsmat. Sticker för att repa.

Repningen går excellente från början till slut. Har ett jädra flyt som varar alla tre timmarna. Allting bara kändes så jävla bra framemot slutet. Blev glad som sjutton och det håller i sig än. Nu ska jag göra fysik, sen hoppas jag hinna med lite wow, har ju inte hunnit något alls idag =OO

0 Comments:

Post a Comment

<< Home