Tuesday, May 03, 2005

Ingen lust att skriva men gör det ändå

Ingen lust att skriva men gör det ändå
Daterat: Måndagen den 7:e februari 2005 kl 17:15Läst: 5 gånger



Alternativet är att att räkna lite på den enorma mängd matte vi har att göra... Det skjuter jag gärna upp

Så vad har jag haft för mig? I fredags skrev jag fyprov, vilket gick väldigt bra. Vet ett smärre fel jag gjorde i en upgift, men det är knappast pga bristande fysik utan snarare dåligt logiskt tänkande.

Fredagen gick sakta. Hade en redigt tråkigt eftermiddag/kväll.

I lördags gick jag upp redan klockan 10. Ringde bladhet ett par gånger kring middag för att få reda på hur vi skulle göra ang. fikat. Fick inte tag i honom. Började fundera på hur jag skulle göra för att hitta till en okänd adress där jag aldrig varit, och vars värd inte fanns med i gula sidorna. Kom på att jag visste vad värdens fader hette och fick därigenom fram en adress. Var dock osäker på om det var rätt, men det kändes rätt.

Men innan jag fick göra valet att sticka och kolla om det var rätt adress, eller slippa, så ringde bladhet. Vi stack ett tag senare.

Det kändes direkt väldigt ”fredrik” över fredriks hem. På uppfarten låg brodern och mekade. I trädgården fanns det massor av motorcyklar, samt en hel del reservdelar, t.ex. ett avgasrör som hängde i ett träd.

Tepa kom inte. Johanna som sade att hon skulle försöka, kom inte. Krina som inte kände sig välkommen kom inte. Däremot sällskapade Patricia samt Fredriks bror (vars namn jag glömt) oss lite.

Trisse drog vid tre, patricia något senare. Vi stack vid 5-6 något.

Kom hem. Käkade kvällsmat, sen bar det av igen. Jobbigt nog att cykla upp för backarna till nordöstra lund, men att göra det två ggr, det var inte att leka med...

Gabbe hade färgat håret, det såg skumt ut.

Vi skrev projarb, spelade worms och playstation samt gitarr. Drack 7% cider som kom från ingenstans tillsammans med Urugayanska kakor. Vi skulle även se på Tomb Raider 2, men missade det =p

Söndag, palla inte springa. Satt i mina mjuka hemmaskorts hela dagen. Skrev projarb med hela gänget, fixade taggar, spelade en del...

Fick nästan igång min iPod


Orka matte jag vill sova!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home