Tuesday, May 03, 2005

weeeoooweeee

weeeoooweeee
Daterat: Söndagen den 3:e april 2005 kl 14:09Läst: 3 gånger



Jag har skärpt till mig nu och inte missat någon körlektion de senaste veckorna, go me! Börjar närma mig slutet nu i vilket fall. Gjorde landsvägskörningen, som är obligatorisk innan halkan, som i sin tur är obligatorisk för upkörningen. Har bara motorväg och avslutande körning kvar. Dock bara en lektion till som jag har betalt för, så jag kommer bli tvungen att betala mer. =/ Oh well, sen är det överstökat.

Igår satt jag och kollade på bilar, fan vad trevliga bilar man kan få för 30’000. Men orka köpa bil, måste spara. Men ändå, om man typ vann på bingolotto (kommer aldrig ske) så skulle det vara det första man stack och handlade.

Fredagskvällen spenderades hos gabbe, med pringles, öl, en massa folk och playstation. För större delen av folket där var det förfest, men för mig, olle och en viss ludde, var det ungefär hela kvällen. Jag hade varit trött hela dagen och pallade inte sticka till stan sen. Gick och lade mig strax efter att jag kom hem vid 12.

Lördagen var aktiv. Vaknar upp, går ut och springer. Kommer hem dushar och äter frukost. Sätter mig och flummar i någon timme och sedan skriver jag engelska. När jag inte pallar mer av detta försöker jag göra fysiken. Ett konstigt fel gör att jag inte kan lösa någon upgift (kom aldrig på vad det är, hur svårt är det att gånga h med f?). Sedan börjar jag sortera kataloger å sånt inför universitetsvalet. Halvägs igenom kommer robin och vi drar och spelar fotboll. När jag kommer hem forsätter jag med sorterandet och snart har jag tre högar. En med saker som slängs, en med kataloger och halvintressanta blad samt en med intressanta blad. Skriver vidare om detta någon annan gång.

I alla fall, sen sticker jag och spelar biljard med gisela, robin och ett par av robins willykamrater. Kommer hem och sätter mig för första gången under helgen för att spela lite spel. Lägger mig i normal tid vid 3.

Idag gick jag upp, dushade och spenderade sedan resten av tiden fram till nu med trädgårdsarbete. Nu ska jag göra klart mycket av skolarbetet (eng + ev matte). Sen ska jag sova.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home