Tuesday, May 03, 2005

fu.

fu.
Daterat: Måndagen den 28:e mars 2005 kl 16:54Läst: 4 gånger



En vecka av tråkig frihet är över. Bortsett lite biljard, ett släktkalas, någon promenad, ett besök hos en vän, en tur till högevall och två springrundor har jag inte gjort mycket annat än att slöa. Det har varit lugnt och sansat, för lugnt och sansat. Jag har skjutit upp skolarbete m.m. till helg/nästa vecka. Jag är nu i alla fall nästan klar med matten och har kommit en bra bit med utvärderingen till projektarbetet + att jag lagt ned lite mindre arbete på mindre väsentliga saker.

Mamma (och bilen) är äntligen hemkommen, så att jag kan sticka till malmö och (förhoppningsvis) få tag på en frack.

Jag håller på med en jätteskum låt i guitarpro, men jag gillar den.

Timbuktulåtar är jättelätta att spela på gitarr, undrar om jag kan sjunga (rappa?) till mitt eget komp.

Min audioscrobbler ha fortfarande inte uppdaterats (typ en månad).

Det är fint väder, jag vill göra något.

... men jag måste skriva klart utvärderingen

... men det är så mycket roligare att titta på bratbilder.

Nu ska jag tömma diskmaskinen, tydligen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home