Tuesday, May 03, 2005

Du e en slarver och jag ser ingen bättring..


Du e en slarver och jag ser ingen bättring...
Daterat: Onsdagen den 16:e februari 2005 kl 20:23Läst: 4 gånger



I söndags skrev jag och mina kompaner klart vår preliminära version av projektarbetet. Så nu är det klart (nästan). Mindre bra var att vi missade att vi skulle lämna in det på måndagen, så att vår handledare kunde läsa igenom det innan vårt snack på tisdag. Nu får vi snacka efter lovet istället.

Igår glömde jag min andra körlektion på 2-3 veckor. Fattar inte vad som händer med mig, har aldrig haft problem med att hålla tider förr. Nu blandar jag helt plötsligt ihop olika dagars tider samt morgon och kväll.

Idag var det en UPSanställd som hämtade min iPod. 1300 kr kostar det mig att få batteriet utbytt all included (iof så får jag inte tillbaka min egen, så jag bytar egentligen hela och får en annan begangnad (”renoverad”) eller en ny). Tycker det är för jävligt att inte den bara har vanliga batterier som man kan köpa ett par för en hundring. Men men. Tror det blir mest ekonomiskt så här. Får lika mycket tid (innan batteriet segar) för en tredjedel av priset jag betalade för föregående tid.

Min gamla snowboard är såld (bli inte sur på mig krina, den är på tok för stor för dig) och en ny är inkasserad. Den är skitsnygg. Svart överdel (grå underdel, men den syns jag vanligtvis inte) som kontrasteras snyggt av kritvita bindningar och gula kanter.

BBGG mjölk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home