Tuesday, May 03, 2005

Spyfluga

Spyfluga
Daterat: Söndagen den 6:e mars 2005 kl 23:23Läst: 4 gånger



Har haft en extremt slapp vecka. Den var så slapp att jag inte behövde ta hem ryggsäcken en enda gång under veckan (förutom nu över helgen).

Jag har kommit på att jag har extrem otur med mitt spelande vad vi än spelar i bollspel A. Av någon anledning tycks jag misslyckas med till och med de lättaste saker (som att lyckats slå ned en smash på motsatt sida, nära bollen är precis ovanför nätet i volleyboll).

Jag måtte ha fått en infektion eller något i en tand. Jag har tandverk som satan emellanåt och där är en stor bula på tandköttet vid berörd tand.

Igår var det klassfest på Linero. Det negativa med denna fest var att ingen riktig stämning etablerades. Lite och ovarierad musik blandat med att folk hela tiden verkade försvinna (det var relativt tomt i ”stora salen” en stor del av tiden) fick det att bli väldigt dåligt tryck. Att folk började dra tidigt (och kommer sent) gjorde ju inte direkt saken bättre.

Men det blev en hel del kul ändå, vilket jag tror de flesta kan instämma i. Min chokladkaka blev lyckad med den snygga dekorationen i florsocker ”NV3A”. Har dock inte smakat den, får göra detta snart... En annan trevlig sak som är relaterat till festen är att jag nu har en baldejt, Caroline från klassen.

Det blev väldigt lite inavel (som Niclas skulle kallat det) mellan könen, men istället blev det väldigt mycket mellan klassens tjejer, vilket såklart är kul ;)

Efter fyra liter öl blev jag rätt packad men jag lyckades ändå förbli sansad, vilket jag aldrig tror jag varit på en klassfest där jag druckit så mycket förr. Jag har däremot fått genomleva kanske min värsta baksmälla någonsin. Sju spyor under dagen slår mitt rekord med sisådär fyra till fem spyor. Och trots att klockan nästan är midnatt följande dag är magen fortfarande något orolig. Käkade dock för ett par timmar sedan... Mina föräldrar måste tycka jag är väldigt konstig.

Imorgon ska jag ringa tetrapak och antingen tacka ja eller nej till tio veckors sommarjobb där, i sommar (duh). Tackar jag ja kommer jag börja direkt efter skolavslutningen, vilket är rätt bull (speciellt om jag ska till swedenrock, vilket kommer hindra mig från att festa denna tid). Tror dock jag ska ta det. Kommer bringa in fett med cäsh.

Så har vi bara att välja vad jag ska studera sen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home