Tuesday, May 03, 2005

Halkvansinne

Halkvansinne
Daterat: Lördagen den 12:e februari 2005 kl 18:28Läst: 4 gånger



Dagen började med världens skummaste baksmälla. Kände inte av den alls de första tre timmarna jag var vaken. Då jag låg och väntade på att bladh skulle höra av sig angående fikat idag, kom det helt plötsligt. Först inte så illa iof, men jag blev ombedd att ta ut och sätta in i diskmaskinen. Började med detta. Helt plötsligt så bara kände jag stötningar, också spydde jag en nästan klumpfri gul sörja i diskhon i köket. Sen dess mådde jag prima.

Blev dock rädd att jag skulle missa fikat. Fredrik skulle cykla halv, då skulle jag och bladh (om han skulle med, vilket inte var säkert) befinna oss hos honom. Klockan fem över halv ringde äntligen bladh och sade att vi tydligen skulle åka bil dit.

Kul att äntligen få se Fredriks hobby från insidan, the tech.

Trisse hade meckat god paj och chokladkaka. Andra reflektioner under och efter fikat var att katten var jätteblyg, de hade en trixig hemmastudio, trisse hade dubbla hemmagjorda subbar (avis) och man fick inte gå på gräsmattan.

Hemkörningen var kul. Mycket snö, en del slirande och en plogbil som nästan rammade oss från sidan, med plogen alltså. Det hade inte varit kul för Fredriks CX om han inte hunnit svänga undan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home